اسدی‌فر:

پلیس بزرگترین مجموعه امنیتی کشور است 

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه پلیس بزرگترین مجموعه امنیتی کشور است، گفت: تنوع و تکثر مأموریت‌ها و خدمات پلیس در جامعه بسیار زیاد است. 

سردار رضا بنی اسدی فر در جلسه جمع بندی نتایج بازدید تخصصی از حوزه پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان فارس در شیراز گفت: خوشبختانه در استان فارس همدلی و همراهی شورای تأمین با مجموعه انتظامی استان بسیار مشهود است و این موضوع در انجام هر چه بهتر مأموریت‌های محوله تأثیرگذار است.

او گفت: با حضور فرمانده‌ای با روحیه و عملیاتی مثل سردار "حبیبی" فرمانده انتظامی استان فارس، می‌توان از ظرفیت‌های بالای این استان در راستای ارتقاء نظم و امنیت استفاده کرد.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با انتقاد از جزیره‌ای عمل کردن و عدم همپوشانی در انجام برخی از اقدامات در مجموعه انتظامی کشور، گفت: باید با تمام وجود و استفاده لازم از ظرفیت‌های موجود، با هماهنگی و هم افزایی مأموریت‌های محوله را انجام داد.

سردار بنی اسدی فر تصریح کرد: در انجام مأموریت‌ها باید ستاد و صف در کنار هم قرار گیرند و در این صورت است که سرمایه اجتماعی پلیس افزایش پیدا خواهد کرد.

اوبا اشاره به جایگاه ویژه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در مجموعه انتظامی کشور، اظهار داشت: باید بهترین و مجرب‌ترین نیرو‌ها در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی بکارگیری شوند تا ضمن برخورد خوب و مناسب با مردم، اقدامات را ارائه و خدمات خود را انجام دهیم.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا در پایان بر لزوم تقویت کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم تأکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار